جوک بازار

جوک بازار
جدیدترین اس ها(sms)جوک ها و په نه پها  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک بازار و آدرس panapas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





باز خوبه!خدا هر از چند از گاهی واقعا عدو رو سبب خیر میکنه!میدونید چرا اینو میگم؟!من خودم یه مشکل برام پیش اومده!حتی وقتی با سرعت از کناز مغز شلوغ منم رد میشه اشک ته کاشه ی چشمم جمع میشه!انگار یه حوضه که سالهاست داره از نهر آب بهش وارد میشه ولی خوب هیچ وقت پر نشده!خوب نمیخوام سرتون رو درد بیارم!فقط خواستم اینو بگم که تبق معمول دوباره رفتم روی منبر!داشتم میگفتم:وقتی خدا یه مشکل برام درست میکنه:حداقل دلم به این خوشه که اینهمه گناه و غلط اضافی کردم ولی باز خوبه من یادش نرفتم!که برام مشکل درست که منم یادش بیوفتم!میدونید چیه؟!از دیشب تا حالا دارم با خدای خودم حرف میزنم!هر چند جوابی نشنیدم ولی بازم امید وارم که با یه نشونه و یا بر آورده کردن دعام جواب بگیرم!

خیالم از یه چیز خیلی خیلی راحته!اینکه بر عکس همه!خد همه چیز منو میدونه!نیازی نیست برای نگه داشتن واسه خودم یه سری جیزا رو دوروغ بگم یا اصلا نگم!

دو روزه من دارم دعا میکنم و هر کار اشتباهی کردم زودی پشیمون شدم!شاید باورتون نشه ولی خوب واسه برآورده شدنم به گربه هم پیش نکردم یهو از دستم ناراحت بشه!میبینید!دیوونه شدم!نه!دیوونه نشدم!مغزم یکم نا مرتبه!باید یکم مرتبشون کنم!

نمیخوام  از موضوع اصلی فاصله بگیرم!خیلی حرف زدم!ببخشید!

                                           واسم دعا کنید!بگید دعاش برآورده بشه و خدایا کمکش کن!

                                                                                                                                                                                        مرسی!علیرضا.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 مرداد 1392 ] [ 1:12 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام این وبلاگ مخصوص اونایی که دنبال جوک و اس و عکس و پ نه پ هستن. نظر یادت نره. طراحی سایت با کمتذین هزینه انجام میشه. ارسال عکس و فیلم و مد لباس به ایمیل شما فقط به باید عضو شید
امکانات وب
ایران رمان